22 June, 2012

David si puiul de întuneric



Lui David îi este frică de întuneric. E convins ca sub patul lui stau pitiţi monştri, care abia aşteapta bezna ca să-l înşface de picioare. Insă atunci când David şi sora lui găsesc un pui de întuneric rătăcit şi speriat, e momentul ca băieţelul să-şi învingă teama şi să dobândească un nou prieten.

"David şi puiul de întuneric" iese în sfârşit în lume! Format A4, 20 de pagini, disponibilă deja în librăriile online.Text si ilustraţii :D Maria Surducan.




8 comments:

Graphite said...

Supreb! Felicitari si sincera invidie :)))) Abia astept s-o vad/cumpar/aduc la dedicat.

Anonymous said...

Imi place foarte mult cum lucrati si cred ca sunteti tare fericita ca faceti ceea ce va place. Daca nu sunt indiscreta, mi-ati putea spune cum castigati ca ilustrator? As vrea sa urmez si eu aceasta profesie si as aprecia foarte mult daca mi-ati raspunde.
Numai bine! :)

Maria said...

Salut, Anomynous :)
Dacă în întrebare "cum" înseamnă "cât", am să răspund că sunt un om optimist. Dacă e un "cum" mai larg, care se referă la profesia de ilustrator şi la tot ce presupune aceasta, am să-ţi răspund că e un domeniu frumos şi solicitant, a cărui profitabilitate este direct proporţională cu disponibilitatea de a munci foarte mult. Nu e vorba doar de munca pentru diverşi clienţi, fie ei edituri sau agenţii publicitare, ci şi de o muncă de dezvoltare personală continuă, de documentare, de explorare a unor noi posibilităţi. Am să închei recomandându-ţi un site dedicat subiectului: http://escapefromillustrationisland.com/

Anonymous said...

Multumesc foarte mult pentru timpul acordat, apreciez foarte mult ca mi-ati raspuns! Sa aveti o zi minunata! :)

Anonymous said...

Buna Maria,

Imi place mult cum ai ilustrat cartea cu David si puiul de intuneric.

Si noi dorim sa publicam o serie de carti si puzzle-uri pentru copii si suntem in cautare de ilustratori cu diferite stiluri.

Ai putea sa-mi scrii te rog pe adresa dee_dee1280@yahoo.com ?

Cu drag,
Anca

AndreeaG said...

Multumim, si felicitari pentru o carte deosebita! Ne-a ajutat mult.

Anonymous said...

Buna seara d-na Maria,

D-l Nicu Darastean mi-a facut recomandarea catre d-stra cu privire la o eventuala colaborare cu subiectul ilustratie de carte.
In cazul casunteti interesata, va rog frumos sa ma contactati pe adresa de e-mail: mihail.sadoveanu@gmail.com

cu respect,

Dan

Unknown said...

Buna ziua, de aproape 1 an tot incerc sa cumpar aceasta carte. Aveti idee daca mai poate fi comandata la vreo editura sau vreun magazin online care o mai are? Va multumesc!